Címlap Minőségirányítás Minőségpolitika

Mezőtúri Kórház és Rendelőintézet Hivatalos oldala

MINŐSÉGPOLITIKA

 

A Mezőtúri Kórház és Rendelőintézet Mezőtúr és vonzáskörzete lakosságának egészségügyi ellátásában meghatározó szerepet betöltő intézet. Tevékenysége középpontjába a magas szintű szakmai ellátást, a betegek, a betegek hozzátartozói és valamennyi partnere elégedettségének biztosítását, a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettséget helyezi.

E feladatának a szakmai igényesség, az etikus, betegközpontú gyógyítás, ápolás és diagnosztika színvonalának folyamatos emelésével, a betegek szükségleteinek, igényeinek és jogainak tiszteletben tartásával kíván megfelelni.

 

Ennek elérése érdekében

  •  folyamatos minőségfejlesztést támogató minőségirányítási rendszert működtet az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány előírásai szerint;
  •  törekszik az emberi erőforrások, eszközök, gyógyszerek és más anyagi javak hatékony felhasználására;
  •  a modern informatika által támogatott információs rendszert működtet;
  • olyan gyógyítási, ápolási infrastruktúrát alakít ki, mely hozzájárul a biztonságos és sikeres munkavégzéshez, a betegek elégedettségének javulásához;
  • folyamatosan méri és értékeli az intézet szolgáltatásaira vonatkozó igényeket és elégedettséget;
  • jó kapcsolat kialakítására törekszik társadalmi környezetével és a finanszírozóval;
  • munkatársai (orvosok, ápolók, asszisztensek, műszaki és gazdasági terülten dolgozók) szakmai és emberi tulajdonságait állandó fejleszti;
  • az alvállalkozók, tevékenységét felügyeli, optimális kapcsolatot alakít ki piaci partnereivel;
  • elkötelezi magát a tiszta és rendezett munkakörnyezet, és a környezeti értékek védelme mellett;
  • törekszik a betegbiztonság növelésére;
  • hangsúlyt fektet az adatvédelemre és a megfelelő szintű adatszolgáltatásra;

 

A fentiekben megfogalmazott elvek és a nyújtott szolgáltatások minőségének javítása a felső és középszintű vezetés felelőssége és állandó feladata, amellett, hogy a minőség követelménye alapján minden munkatárs önállóan is felelős saját munkája minőségéért!

Az intézet vezetősége és munkatársai elkötelezettek a minőségirányítási rendszer és tovább fejlesztése iránt.

 

Mezőtúr, 2013. április 01.

 

Dr. Csellár Zsuzsanna

 főigazgató